středa 27. května 2015

Píseň moře

jsem unavená, nemocná a vůbec celá.. grumpy!  proto dnes jen rychle. a hezky. malý tip na film. 

zachumlejte se do peřin (stejně je venku hnusně) a pusťte si tuto jednoduchou, ale krásnou pohádku.

Píseň moře





ačkoliv jsem v 15 letech byla přesvědčená, že jednou budu studovat v Písku a bude ze mě slavná animátorka (něž jsem dostala rozum a rozumnou míru soudnosti), dnešní animáky nemám ráda.  jednoduše se mi nelíbí dnešní animace. ale Píseň moře.. láska na první dobrou!

příběh je jednoduchý, ale příjemný. žádné zbytečnosti. žádný Disney. a ta animace! ta je prostě úchvatná. nic tak hezoučkého jsem hodně dlouho neviděla. trochu se to blíží japonské anime, ale Píseň moře je svými obrázky víc fantazijní, hravá, estetická, kouzelná!

rozhodně doporučuju do těch posledních zatažených dnů. 

2 komentáře:

  1. Máš pravdu, že je to skvělé. :)
    Disney mi nikdy nevadil, ale animace dokonalých princezen je od něj trošku nadsazená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě ani tak nevadí ty dokonalé princezny, ale ta nutnost, aby to bylo hrozně vtipné a vůbec takové.. jako z teen komedie :D
      a vůbec, poslední dobou se mi všechna ta moderní animace prostě přestává líbit.
      na Sněhurku od Disneyho (jak se to kruciš skloňuje?) z roku 1937(!!) ale nadám dopustit :)

      Vymazat

děkuju za napsání :)