pátek 13. března 2015

moje výzva

vím, že jsem minule slibovala karneval, ale ten si necháme na jindy. dnes to bude o vlasech!

mám vlasy pod lopatky (sice tak jemné a řídké, že jich mám po celé hlavě asi tolik, co jiní lidé na třetině, ale co už), ale mou každodenní rutinou je rozpuštěné/culík/rozpuštěné/culík ... a to jsem se rozhodla změnit!

byla by škoda té délky nevyužít, dokud mě ještě baví a nešmiknu je. a taky několikrát týdně koukám na videa Twist me Pretty a Cute Girls Hair Styles a kdybych si pak na hlavě něco sama nevytvořila, byla by to celkem ztráta času, že.

takže! zařekla jsem se, že celý tento pracovní týden se budu ráno trochu snažit a vystřídám několik jednoduchých účesů. a jak se mi dařilo?


v pondělí jsem si zapletla rybí cop. není to složité, ale zabere to pěknou chvilku. záleží samozřejmě na tom, jak silné budete brát pramínky. čím silnější, tím rychlejší. ovšem v silnějších pramíncích se ztrácí ona "rybovitost" tohoto copu.

v úterý jsem do práce vyrazila s drdolem a červenou mašlí. drdol je vytvořen pomocí DIY vycpávky na drdoly (chcha, takhle to zní hrozně vznešeně, ale je to v podstatě kus ustřižené srolované silonky). abych ze svých jemných vlasů dostala co nejvíc, nedělala jsem drdol klasicky - navléct vycpávku na culík a přehrnout a přisponkovat vlasy kolem - ale vlasy jsem na vycpávku postupně narolovala. návod, jak na to třeba tady.

ve středu ráno jsem si čerstvě umyla vlasy a bylo mi trochu líto je neukázat. proto jsem si nad čelem z ofiny zapletla čelenku ze dvou pramínků, zasponkovala za uchem a zbytek nechala rozpuštěný. celkem pěkný návod najdete tady.


ve čtvrtek, tedy druhý den po umytí, nebyla vůbec žádná škola vlasy zaplést do klasického francouzského copu. 

a dnes v pátek mám na hlavě něco, co jednou mí kamarádi nazvali Božena Němcová. pokud toužíte po podobném looku jako Božena, stačí když si po obou stranách obličeje vezmete malý pramínek vlasů a zagumičkujete na temeni. dávejte pozor, ať se do gumičky nedostanou další vlasy, protože dalším krokem bude srolování všech vlasů a prostrčení pod připravené sepnuté pramínky. jestli jste z tohoto popisu něco pochopili, tak gratuluju k vaší neuvěřitelný představivosti. ostatní si můžou jakous takous představu udělat asi tady

uf.. tak tohle byl celý můj vlasový týden. zvládla jsem to! myslím, že se s dalším pondělím vrátím ke starému osvědčenému culíku, ale jednou za čas se určitě vykopu z té své neskutečné lenosti a učešu se!

jak jste na tom s vlasy vy? vystačíte si s culíkem nebo se vyžíváte ve vlasových kreacích? a sledujete vlasová videa na youtube? 

4 komentáře:

  1. Tak to je krásné! :)
    Já jsem většinou po ránu strašně líná, když vstávám do školy, takže z baráku vylézám většinou s rozpuštěnými vlasy, sepnutými na jedné straně pérkem a nebo s culíkem. :)
    Ale mám hrozně ráda zapletené vlasy, takže si celkem často něco zaplétám ve škole o přestávkách nebo o hodinách, kdy si například nic nepíšeme. :)
    Akorát tedy tvoje "středa" mi nikdy nešla...:/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. středa je děsně jednoduchá! ;)
      jen překládáš dva pramínky přes sebe + přibereš vždycky další vlasy. připadá mi to skoro jednodušší než klasický cop :)

      Vymazat
  2. Super! A ještě ke všemu krásně kreslíš :) Já zvládám jen drdol ála "právě jsem vstala", občas si zapletu francouzskej cop, ale vzhledem k tomu, že mám vlasy do poloviny zad, nezvládám to bez pomoci doplést až do konce moc úhledně (a navíc mě už po pár zamotáních hozně bolej ruce :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)
      "messy" drdol nosím skoro furt, ale s tím, jaké mám jemné vlasy, je to spíš na nošení po doma..
      a bolesti rukou při zaplétání taky znám :D

      Vymazat

děkuju za napsání :)