středa 11. února 2015

o nemocích a botách

jsem nemocná. po dvou dnech v horečkách je mi dnes konečně líp. padlo to na mě z ničeho nic a já dva dny jen proležela nebo se ploužila po domě jako mátoha. uff.. ještě, že mě v pondělí ráno napadlo namočit si nasušené šípky na pořádně silný čaj, asi nějaká předtucha blížící se pohromy. 

no, to už je naštěstí pryč! a teď snad bude jen líp. v sobotu je Svijanský pivovarský ples, na který se těším už pěkně dlouho, v pondělí začíná nový semestr, čekají mě v Rákosníčku i v Loučce.. prostě na žádné dlouhé stonání není čas a basta. takže kloktání, kapky do nosu, čaj s medem a citrónem, kapesníky, paraleny, a kdyby bylo nejhůř i ibalginy, cucaní na krk, tlusté ponožky a potit se!


jo a k tomu plesu.. mám je, mám! no jasně, taneční boty :) po dlouhém a úmorném shánění jsem je nakonec přeci jen našla. a tam, kde bych je čekala úplně nejméně.

prošla jsem kvůli nim půlku Brna a nic. byla jsem ve všech klasických řetězcích s obuví a pak jsem pochopila, že boty které hledám jsou letos prostě dost out.. takže musím změnit taktiku. náhodou jsem se ocitla na opačné straně republiky, v Rakovníku, a obešla jsem všechny obchody s obuví, na které jsem jen narazila. no a vida, tady by několik adeptů na mé vysněné střevíčky bylo. jenomže! prý: "to jsou poslední páry, tohle už se nevyrábí, oni se všichni zcvokli a už dělají jen dvaceti centimetrové podpatky a na tom se nedá tancovat, mě to taky pěkně štve," dozvěděla jsem se od jedné paní prodavačky. takže jsem odešla s prázdnou.

tak jsem se byla podívat v obuvi v ještě menším městě, třeba tam nějakou tu mojí velikost mít přeci jen budou. a tady byl výběr kupodivu celkem pestrý! na první pohled se mi jedny střevíčky moc líbily, ale paní prodavačku jsem požádala o jakékoliv z těch černých, když budou v mé velikosti (s vědomím, že se stejně nemůžu moc vybírat). něco mi tedy přinesla a jen tak mezi řečí prohodila, že ty moje favority by mohli mít na skladě v druhé pobočce, že by mi je mohli přivézt. no hurá! počkala jsem si 3 dny, šla si je ozkoušet a domů už jsem odcházela s parádníma botkama :) jsou to tyhle. a jsem z nich vážně nadšená.

no to by byl přeci hřích je v sobotu nevyzkoušet!

4 komentáře:

  1. Tak to přeji brzké uzdravení. Já mám teď od nemoci po třech týdnech pokoj a doufám, že už žádná letošní zimu nebude :) Ale, člověk míní ...
    Jinak botky jsou krásné. A s tím sháněním je to v poslední době problém. Teďka řeším, že bych si po dvou letech měla koupit nové kotníčkové zimní boty a pořád to odkládám jak jen můžu, protože už vím, že to není záležitostí hodiny či dvou. Nejvíc by mi vyhovovalo, kdybych mohla mít jedny boty tak na 7 nebo 10 let :D ale to bych už asi chtěla moc ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, tři týdny, to je teda radost :( snad už ti bude líp!
      shánění bot je vážně k vzteku, já si vždycky nějaké vysním a pak jsem naštvaná, že takové nikde nemají! :D

      Vymazat
  2. Také doufám, že se rychle uzdravíš, aby sis mohla ten sobotní ples jaksepatří užít! ;)
    A gratuluji k objevu těch správných bot! Jsou moc pěkné a držím palce, aby byly i dostatečně (tedy co nejvíc) pohodlné!
    Já se také v pátek chystám na jeden maturitní ples, tak snad mě moje ostřílené botky z tanečních nezradí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ať se zadaří a boty vydrží ;)
      (a kdyby ne, tak mám z loňska ozkoušené, že když se ti přímo na plese ulomí podpatek, tančit se dá i bez bot!)

      Vymazat

děkuju za napsání :)