neděle 11. ledna 2015

fotky od Diany

minule jsem se opět zmínila o Dianě, a tak mě napadlo se s vámi podělit o některé fotky. Diana fotí na svitkový film. ten je o něco větší než klasický kinofilm a fotky z něho jsou čtvercového formátu. můžete udělat 12 nebo 16 fotek (a někdy budete rádi, že se jich povedlo aspoň 5). míst, kde svitky vyvolávají není mnoho, tak na to pozor! k Dianě se však dá dokoupit speciální "zadek", který vám umožní fotit na kinofilm. a nebo "zadek", který vám vykouzlí polaroid! já už se těším, až vyzkouším malý DIY trik, jak z Diany udělat fotoaparát na kinofilm i bez toho nového pozadí. a taky jsem viděla návod na DIY fisheye objektiv, to musím zkusit!










a fun fact na závěr.. když jsme v listopadu byly na pozdním pikniku, praskla mi k batohu plechovka se sladkým ciderem a Diana se mi zalepila! po zmáčknutí spouště se uzávěrka otevírala jen velmi neochotně, někdy napůl, někdy vůbec. opatrně jsem ji čistila navlhčeným uchošťourem, ale vůbec to nepomáhalo. už jsem si myslela, že jsem si Dianu nadobro zničila. o vánocích jsem ji přivezla domů, aby se na ni podíval taťka. ten ani nevstal od pohádky a jen mi řekl, ať se toho nebojím a strčím ji pod vodu! no.. tak teda jo. stačilo pár chvil pod kohoutkem s vlažnou vodou a Diana zase cvaká jako dřív! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuju za napsání :)