úterý 16. prosince 2014

dárkové tašky a co s nimi

jak jsem včera slíbila, dnes vám ukážu, k čemu jsem vlastnoručně vyrobenou dárkovou mini tašku (spíše tedy pytlík) využila já.


ano ano, použila jsem ho místo ošklivé krabičky od čaje, aby byl i takový jednoduchý dárek pod stromečkem stylovější. taky tím samozřejmě ukážete starost a péči, kterou dárku věnujete. pohrát si můžete nejenom s balením, ale i se samotnými čajovými sáčky!


odtrhala jsem původní papírové cedulky a nahradila jsem je čtverečky vlastnoručně ovzorované (taky vás baví vymýšlet si vlastní slova?) čtvrtky. ty jsem jednoduše propíchla, dírkami provlékla šňůrku od čajového sáčku a zauzlovala. na ovzorování čtvrtky jsem použila stříbrný permanentní fix. protože tahle část se běžně do čaje nemáčí, mělo by to být ze zdravotního hlediska v pohodě..


Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuju za napsání :)