čtvrtek 6. listopadu 2014

moje diana

ještě chvilku zůstaneme u fotek. kochat se v počítači novým úúúžasným polaroidem (nebo jakoukoliv jinou fotkou) je sice super pocit, ale prohlížení vytisknutých fotek v albu? pff, tomu se digitální obrazovka nemůže rovnat! (mimochodem, u Iri se právě soutěží o 3 fotoalba, tak šup šup)

ale víte co je úplně nejvíc?


zkusit fotit na film! tři otravné týdny čekání na výsledek jsou šmahem zapomenuty, jakmile otevřete papírový sáček s vyvolanýma fotkama. a to vám garantuju, že se jimi budete probírat pořád a pořád dokola (připitomelý úsměv na tváři included)

a na co fotím já? pořídila jsem si k narozeninám úžasně rozkošnou Dianu F+! vypadá jako hračka pro děti, neváží skoro nic a ovládání je až směšně jednoduché.




tahle kráska je kopií kultovního asijského fotoaparátu z 60. let, proto ten retro design. já právě dofocuju druhý film a jsem snad ještě napnutější na výsledek než u prvního!

1 komentář:

děkuju za napsání :)